Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNovskaya, E. R.-
dc.date.accessioned2021-02-05T12:18:09Z-
dc.date.available2021-02-05T12:18:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationNovskaya E. R. Component structure and criterial unit of self designing of professional development of future music teachers / E. R. Novskaya // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 264-270.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10596-
dc.description.abstractThis article is devoted to a problem of self designing of professional development of future music teachers. In this context self designing is defined as the difficult integrated personal creative activities of the student directed on self-development and professional self-realization. Ця стаття присвячена проблемі самостійного проектування професійного розвитку майбутніх учителів музики. У цьому контексті самопроектування визначається як складна інтегрована особистісна творча діяльність студента, спрямована на саморозвиток та професійну самореалізацію.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectself designinguk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectself-developmentuk
dc.subjectmodellinguk
dc.subjectroad mapuk
dc.subjectсамостійне проектуванняuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectдорожня картаuk
dc.titleComponent structure and criterial unit of self designing of professional development of future music teachersuk
dc.title.alternativeСкладова структура та критеріальна одиниця самостійного проектування професійного розвитку майбутні викладачі музикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novskaya E.R. 2014 5.pdf778.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.