Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францівна-
dc.contributor.authorLynenko, Alla Frantsevna-
dc.date.accessioned2021-02-04T09:59:19Z-
dc.date.available2021-02-04T09:59:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationLynenko A. F. Forming of professional identity of future teacher / A. F. Lynenko // . Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 213-217.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10586-
dc.description.abstractThe article is devoted to the role of the professional identity of the would-be teacher in the framework of contemporary education paradigm. Ukraine in the conditions of unfolding reforms and modernization of the country considers the domestic education as a mechanism of this modernization, as a way of updating and development. Стаття присвячена ролі професійної ідентичності майбутнього вчителя в рамках сучасної парадигми освіти. Україна в умовах розгортання реформ та модернізації країни розглядає вітчизняну освіту як механізм цієї модернізації, як спосіб оновлення та розвитку.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjecteducational idealuk
dc.subjectmodern paradigm of educationuk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectprofessional identityuk
dc.subjectвиховний ідеалuk
dc.subjectсучасна парадигма освітиuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.titleForming of professional identity of future teacheruk
dc.title.alternativeФормування професійної ідентичності майбутнього вчителяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lynenko Alla Frantsevna 2014 5.pdf766.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.