Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолбіна, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorKolbina, Liudmyla Anatoliivna-
dc.date.accessioned2021-01-20T09:11:57Z-
dc.date.available2021-01-20T09:11:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationKolbina L. A. ocio-pedagogical precautions of the first-form pupils’ exclusion by means of a fairytale therapy / L. A. Kolbina // . Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 159-163.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10533-
dc.description.abstractThe article deals with the problem of socio-pedagogical precautions of the first- form pupils’ exclusion by means of a fairytale therapy. иAt the present stage of the development of our country the problem of the first-form pupils’ exclusion is rather actual; this is the exclusion that prevents the child from socialization, the harmonious development of personality, interferes with the further progress in learning and social adjustment. У статті розглядається проблема соціально-педагогічних запобіжних заходів щодо виключення учнів першокласників за допомогою казкової терапії. иНа сучасному етапі розвитку нашої країни проблема відторгнення учнів першої форми є досить актуальною; це виключення, яке заважає дитині соціалізуватися, гармонійному розвитку особистості, заважає подальшому прогресу в навчанні та соціальній адаптації.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectexclusion of younger pupilsuk
dc.subjectyounger pupils’ adaptationuk
dc.subjectsocial adaptationuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectfairytale therapyuk
dc.subjectадаптація молодших школярівuk
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectказкотерапіяuk
dc.titleSocio-pedagogical precautions of the first-form pupils’ exclusion by means of a fairytale therapyuk
dc.title.alternativeСоціально-педагогічні запобіжні заходи щодо виключення учнів першої форми за допомогою казкової терапіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolbina Liudmyla Anatoliivna 2014 5.pdf911.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.