Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртемьєва, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorArtemieva, Inna Serhiivna-
dc.date.accessioned2021-01-11T09:41:26Z-
dc.date.available2021-01-11T09:41:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАртемьєва І. С. Щодо реалізації квалітологічного підходу до підготовки викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні / І. С. Артемьєва // Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції ( м. Львів, 25-26 грудня 2020 р.). - Львів : ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2020. - С. 115-119.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10517-
dc.description.abstractДля сприяння успішній інтеграції України в економічний простір необхідно приділити особливої уваги інтенсивному розвитку такої вітчизняної професійної сфери як дизайн. Одним із провідних світових лідерів якісної професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема майбутніх викладачів ПО, на сьогодні виступає ЄС, який завдячує цьому дуальній формі навчання, вважаємо, що саме впровадження дуальної форми навчання в систему підготовки викладачів ПО України, дозволить реалізувати ідеї квалі- тологічного підходу до підготовки викладачів ПО, зокрема в галузі дизайну. Представлена публікація виконана в межах реалізації проєкту Erasmus + KA2 CBHE «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні». To promote the successful integration of Ukraine into the economic space, it is necessary to pay special attention to the intensive development of such a domestic professional field as design. One of the world's leading leaders in quality training of future professionals, including future teachers of software, today is the EU, which thanks to this dual form of education, we believe that the introduction of dual form of education in the system of teacher training in Ukraine, will implement the ideas of qualification approach to train software teachers, in particular in the field of design. The presented publication was made within the framework of the Erasmus + KA2 CBHE project "New management mechanisms based on partnership and standardization of teacher training in Ukraine".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГО "Львівська педагогічна спільнота"uk
dc.subjectпрофесійної освітиuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectквалітологічний підхідuk
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівцівuk
dc.subjectпрофесійна компетентність викладачаuk
dc.subjectvocational educationuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectqualitological approachuk
dc.subjecttraining of future specialistsuk
dc.subjectprofessional competence of the teacheruk
dc.titleЩодо реалізації квалітологічного підходу до підготовки викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україніuk
dc.title.alternativeRegarding the implementation of the qualification approach to train teachers of professional education in the field of design in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра технологічної і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artemieva Inna Serhiivna 2020.pdf534.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.