Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТумбрукакі, Алла Валеріївна-
dc.contributor.authorTumbrukaki, Alla Valeriivna-
dc.date.accessioned2020-12-15T10:28:44Z-
dc.date.available2020-12-15T10:28:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТумбрукакі А. В. Підвищення мотивації до вивчення математики в процесі формування практичної математичної компетентності здобувачів середньої освіти / А. В. Тумбрукакі // Achievements and prospects of modern scientific research. Abstracts of the 1st International scientific and practical conference. Editorial EDULCP. - Buenos Aires, Argentina. - 2020. - Pp. 354-356.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10305-
dc.description.abstractРозглянуто шляхи підвищення мотивації навчальної діяльності учнів на уроках математики в процесі формування їхньої практичної математичної компетентності. Ways to increase the motivation of students' learning activities in mathematics lessons in the process of forming their practical mathematical competence are considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherBuenos Aires, Argentinauk
dc.subjectмотивація учнівuk
dc.subjectпрактична математична компетентністьuk
dc.subjectнавчальна діяльність учнівuk
dc.subjectmotivation of studentsuk
dc.subjectpractical mathematical competenceuk
dc.subjecteducational activities of studentsuk
dc.titleПідвищення мотивації до вивчення математики в процесі формування практичної математичної компетентності здобувачів середньої освітиuk
dc.title.alternativeIncreasing motivation to study mathematics in the process of forming practical mathematical competence of secondary school studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tumbrukaki Alla Valeriivna 2020.pdf271.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.