Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайловна-
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.date.accessioned2020-12-09T20:42:04Z-
dc.date.available2020-12-09T20:42:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБогуш А. М. Становлення і розвиток розуміння мовлення дітьми раннього віку в контексті дискурсивної лінгвістики / А. М. Богуш // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 3-8.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10272-
dc.description.abstractУ статті висвітлено дословесний період розвитку розуміння мовлення дорослих дітьми першого року життя. Схарактеризовано мовленнєві жанри, які засвоює дитина в цей період та субжанри; показано специфіку розуміння дітьми мовлення дорослих. The article highlights the literal period of development of adult speech comprehension by children of the first year of life. The speech genres that the child learns in this period and subgenres are characterized; the specifics of children's understanding of adult speech are shown.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдословесний періодuk
dc.subjectранній вікuk
dc.subjectрозуміння мовленняuk
dc.subjectмовленнєвий жанрuk
dc.subjectсубжанрuk
dc.subjectpre-verbal perioduk
dc.subjectearly ageuk
dc.subjectspeech comprehensionuk
dc.subjectspeech genreuk
dc.subjectsubgenreuk
dc.titleСтановлення і розвиток розуміння мовлення дітьми раннього віку в контексті дискурсивної лінгвістикиuk
dc.title.alternativeFormation and development of speech comprehension by young children in the context of discursive linguisticsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Богуш А. М. 2011.pdf462.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.