Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCuev Davil, Louise Socrates-
dc.date.accessioned2020-11-26T23:21:23Z-
dc.date.available2020-11-26T23:21:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationCuev Davil Louise Socrates / Pedagogical conditions of the formation of future music teachers’ reflective competence / Cuev Davil Louise Socrates. Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - Ariel. Issue №6. - С.68-74.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10233-
dc.description.abstractThe article deals with the problem of the formation of future music teachers’ reflective competence in the process of his training. The following pedagogical conditions are highlighted: actualization of unison attitude to mastering pedagogical self-afficacy; enriching the experience of values-based attitude to the music art; creating reflective and evaluative environment in the educational process; organization of future music teacher’s self-development in the process of musical and educational activity. У статті розглядається проблема формування майбутніх учителів музики рефлексивна компетентність у процесі його навчання. Наступні педагогічні висвітлено умови: актуалізація унісонного ставлення до оволодіння педагогічним самодостатність; збагачення досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва; створення рефлексивно-оцінного середовища в навчальному процесі; організації саморозвитку майбутнього вчителя музики в музично-освітньому процесі діяльність.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectreflective competenceuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectpedagogical conditions of reflexive competence formationuk
dc.subjectрефлексивна компетентністьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічні умови формування рефлексивної компетентностіuk
dc.titlePedagogical conditions of the formation of future music teachers’ reflective competenceuk
dc.title.alternativeПедагогічні умови формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів музикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cuev Davil Louise Socrates 2015.pdf599.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.