Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-11-24T07:55:32Z-
dc.date.available2020-11-24T07:55:32Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationІванова, С. В. Інтеграційні процеси в системі підготовки вчителів математики. Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжнародний зб. наукових робіт. - 2005. - Вип. 24. - С. 48-51.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10204-
dc.description.abstractВисвітлені деякі аспекти проблеми впровадження інтегрованих навчальних дисциплін при навчанні майбутніх вчителів математики на прикладі спецкурсу для студентів-магістрантів спеціальності "Математика" . Some aspects of the problem of introduction of integrated academic disciplines are covered in the training of future teachers of mathematics on the example of a special course for undergraduate students majoring in Mathematic.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДонецький національний університетuk
dc.subjectінтегрована навчальна дисциплінаuk
dc.subjectсистема підготовкиuk
dc.subjectintegrated disciplineuk
dc.subjecttraining systemuk
dc.titleІнтеграційні процеси в системі підготовки вчителів математикиuk
dc.title.alternativeIntegration processes in the system of mathematics teacher traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana Volodymyrivna.pdf391.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.