Browsing by Author Irkhina, Juliana Valentynivna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 22 of 52 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Cognitive and pragmatic aspects of teaching foreign languageІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2021Diagnosis of communication skills of heads of educational institutions: gender aspectІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna; Falko, Natalia
2018Formation of students’ communicative abilities at English classes in higher schoolsІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2018Formation of tolerance in creating a university educational environmentІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2018New educational discipline «Psychology of intercultural communication» in students’ training of Higher education institutionsІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2019Professional student’s direction at unspecial languages classes at the foreign DepartmentsІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2020Quest technologies in teaching students a foreign languageІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna; Avetisova, Iryna; Havrysh, Olena
2022Rendering linguistic and cultural realia in Ukrainian translation of English allusionsYumrukuz, Anastasia Anatoliivna; Юмрукуз, Анастасія Анатоліївна; Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2023Role of internationalization in the national university rankings: a case study of poland and ukraineІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna; Ostenda, Aleksander; Nestorenko, Oleksandr; Makarenko, Tamara
2020Technology of using mind maps in the educational process of higher schoolІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna; Babienko, Volodymyr
2022The modern digital services and tools for the study of psychological and pedagogical disciplines in a high professional schoolІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna; Radzhabova, Sabina; Varina, Hanna
2021The role of the functions of the supplements with prepositions in the english languageІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2014Використання стилістичного прийому каламбуру в творі Л. Керолла «Аліса в країні чудес»Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2023Дискурсивність меж взаємодії компетенцій вчителя та учняСальнікова, Н.В.; Нетреба, М.М.; Ірхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2013Интегрированное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возрастаІрхіна, Юліана Валентинівна; Ирхина, Юлиана Валентиновна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2023Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльностіІрхіна, Юліана Валентинівна; Ирхина, Юлиана Валентиновна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2023Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мовиІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2017Конфліктні форми поведінки та способи їх корекції в умовах позакласної іншомовної діяльностіІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2023Методичні рекомендації для проведення практичних занять з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Частина ІІ (The Numeral, The Verbs to Be, to Have, Modal Verbs, Indefinite (Simple) Tenses, Future-in-the-Past Simple, Сontinuous Tenses, Perfect Tenses, Perfect Continuous Tenses) для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 016 Спеціальна освітаІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna
2023Методичні рекомендації для проведення практичних занять з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Частина ІІІ (The Passive Voice, The Sequence of Tenses The Imperative Mood, The Infinitive The Present Participle, The Past Participle, The Gerund, The Subjunctive Mood) для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 016 Спеціальна освітаІрхіна, Юліана Валентинівна; Irkhina, Juliana Valentynivna